streda 8. júla 2015

SUMMER IN PHOTOS | alebo caffe latte v Taliansku


Toto by som označila ako taký môj nový "projekt".
Plánujem celé leto fotiť, hlavne preto, že budem dosť cestovať. Podla nadpisu viete, že som bola v Taliansku. Čaká ma však ešte Chorvátsko, Morava, Praha a Vysoké Tatry.  Plus k tomu, ešte plánujem cestovať s kamarátmi.
Takže ak  milujete cestovanie a neviete sa rozhodnúť kam by ste chceli ísť, alebo sa len radi dozvedáte o nových miestach, toto bude niečo pre vás.


Lignano Sabbiadoro, Italy

Rozhodnutie, že pocestujeme do Talianska bolo spontánne. Pôvodne sme mali naplánované len Chorvátsko... ale môj otec si vymyslel, že chce ísť do Talianska asi po xtý krát. Samozrejme, ja to tam zbožňujem a zbožňuje to tam celá naša rodina, ale po myslím 10 x?





V piatok sme rezervovali hotel a v stredu sme išli.Tá cesta je vždy hrozná, a ak sa chcete vyhnúť zápcham musíte odchádzať z BA okolo tretej ráno. Osem hodinová cesta je zabijak, ešte k tomu keď sa tlačíte v zadu v aute s bratom, ktorý sa rozvaľuje. xD



Idem radšej do radu lebo mám hrózne moc fotiek :)




V noci nám svietil najkrajší mesiac. (pardón za kvalitu ale mala som pri se
be iba mobil.)




Pár fotiek z pláže:




 Toto bol jeden bar, vyzeral skvelo, bo na pláži a ja som desne chcela Caffe Latte. Kávu som v tedy nemala už tri dni, tak som si objedla. Čakala som takú slovenskú kávu s horou mlieka a čašník mi doniesol len mlieko do kávy. Oni nemajú Caffe Latte?! (alebo ho aspoň tak nevolajú) 








 Bývali sme v krásnom hotely a všade boli starožitnosti a obrazy :3





Pár fotiek len tak z prostredia :





Najobľúbenejšie miesto je pre všetky tínedžerky asi promenáda, kde okrem fontán a sôch je strašne veľa butikov. 


 














Každý rok si tam niečo kúpim do zbierky, je to môj najobľúbenejší obchod, ktorý sa netýka oblečenia. Celý je tak krásne nadekorovaný a majú tam fakt krásne vecičky. Vnútri je zakázané fotiť, takže to bude len zvonka ale aj tie výklady :3 Taktiež tam majú poličku venovanú Harrymu Potterovi, majú tam prútiky a náhrdelníky, denník Toma Riddlea etc. 






Za zmienku tiež stojí obchod zo suvenírmi plný takýchto sošiek a mušlí: 


A všade boli krásne kvetiny, fakt všade - na balkónoch, v parkoch na uliciach :3













A samozrejme, tá najlepšia zmrzlina:



Spritz, teraz sa to dostáva už aj na Slovesko a do Česka ale minulý rok to bolo hitom v Taliansku. Aj tento rok si to naši dali - ja nie som alkoholička, tak som si len chlipla. 



Sem tam sme objavili aj takéto niečo :D -,-


Najkrajšou vecou, ktorú so videla počas celej dovolenky bol tento kolotoč, kde ste sa mohli bez problémov zadarmo povoziť, no detský sen.




Ktoré miesta by ste radi navštívili? 


8 komentárov:

  1. Celkom ti také množstvo cestovania závidím! :D
    Ja som zatiaľ doma a pravdepodobne ďalej, než najbližších 200 kilometrov nepôjdem, ale to mi zas nevadí, hlavné je, že si leto užijem tak či tak.
    V Taliansku som ešte nebola, ale pracujú tam moji dvaja bratranci. Bola som však neďaleko Talianska - v Slovinsku, ešte v dobe, keď tam pracoval môj otec. Bolo tam skutočne nádherne, jedno mestečko bolo postavené v Talianskom štýle a vyzeralo krásne.
    Fotky sú krásne! :)
    A naozaj nevedia čo je to Caffe Latte? Mohla si ich s tým oboznámiť, získala by si nové známosti. :D
    Tá zmrzlina vyzerá delikátne. :3
    Charlotte, http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V Slovinsku sme sa stratili po ceste späť, zaviedla nás tam navigácia :) bolo tam krásne už len z auta.

      Odstrániť
  2. Miluju Itálii, je to moje snad nejoblíbenější země, vynikající jídlo, že? Stačí se podívat na tu dokonalou zmrzlinu :)
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, ako sme odchádzali bola som nehorázne prejedená cestovín a rýb :3

      Odstrániť
  3. Veľmi pekné fotky a hlavne prostredie, hneď by som sa tam teleportovala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš totálně boží blog :3 Krásný fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť