piatok 24. júla 2015

RANDOM POST | otras mozgu a čudné mená?

AHOJTE! :)Minulý týždeň bol riadne zaujímavý. Dalo by sa povedať, že toto bude len random článok s vykecávačkou. Fotku mám tak jednu z balkóna :D asi to bude tým, že som sa na to necítila.

Možno to bude aj tým, že sa doma hrozne nudím. Ani nemôžem ísť von -,- teda môžem ale aj nemôžem. Nie je to život-ohrozujúce ale vyzerám mizerne. Stalo sa mi totiž funny story (no vtedy to tak funny asi nebolo). V nedeľu mala mama nejaký plán s yoga cvičením.  Ja som bola v poriadku, len na mňa doľahlo teplo a dehydratácia. Som sa doslova sklátila na podlahu v tej telocvični. A keďže ma nikto nezachytil, tak som spadla rovno na tvár. Touché. Za normálnych okolností by som spadla a za chvíľu sa prebrala a už bola OK, lenže som si narazila hlavu tak, až mám otras mozgu (alebo som mala).


Prebrala som sa až v pondelok ráno - z nedele si nič nepamätám. Pravú polku tváre som mala fialovo-modro-zelenú. Normálne som si zlomila jarmovú kosť. To sa môže stať len mne. Nepamätám si absolútne nič, len že mi bolo riadne zle. Mama mi zdelila, že som im tam spravila poriadny cirkus a hurhaj. Vraj som na nich vykrikovala po anglicky :D Ešte sa mama sťažovala, že vtedy na ňu doktorka kričala, že má na mňa tiež hovoriť po anglicky, ale moja mama nevie ani slovo (len ja som taký magor - bilingo robí svoje).
Najlepší bol ale ten chirurg! Nejaký Rumun (#NoHate) - aloe ja som si ho pamätala ešte z pred štyroch rokov keď mi zašíval nohu. Áno, som talent na úrazy. Som si z neho trošku robila srandu, že U mne bydlet nebudeš! Kvôli celej tej kauze s imigrantmi. Nič som mu nerozumela keď mi hovoril čo mi je a celé mi to vysvetľoval. Nepoviem ako sa volal - to by nebolo spravodlivé, ale mal takén zmochlané meno.
K tomu sa viaže aj story z dneška. Som išla do BA na stomatochirurgiu  (už len ten názovna kontrolu. Už aj tam som predtým bola s bráchom. Čakali sme tam 5 hhodín! A ja čo mám paniku z doktorov všetkého druhu som tam až mrle chytala. Dostali sme sa k istej doktorke, ktorá sa smiala na mojej správe. Hlavne kvôli tomu, že som tam mala strašné chyby od toho doktora. Ako keby sa pomýlil v slove otorinolaryngológia nič nepoviem, ale keď napíše chvÝla  tak sa nezasmej. A aj ona sa smiala na jeho mene, že to bude prisťahovalec. Vyšli sme z ambulancie a pozrela som na papier čo mi dala a ona tam bola podpísaná zas nejak Sahana Marou (napr. - meno nezverejňujem).
Samozrejme, ešte do teraz inkasujem bolestné.

Môj blbý vykecávací článoček. Je to čudné - len som sa musela vyhovoriť, inak by som dostala depku. Keď tak, komentujte vaše doktorské zážitky. Dúfam, že Vám sa prázdniny takto nepokazia.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára