streda 22. júla 2015

TAG | Blogy na hromádce



Ahojte! Po väčšinou sa mi tagy nepáčia - hlavne keď sú všetky na jedno kopyto. Ale tagy od Tam, kde padajú hviezdy ma nikdy neomrzia čítať. A aj pre to som sa rozhodla konečne nejaký vyplniť (zúčasniť sa ho). Ďalším dôvodom je aj to, že v tejto dobe je ťažké nájsť dobrý blog a my (ja) sa najviac riadim len podľa vzhľadu a potom si nevšímam aké sú tam zaujímavé články. 

1. Blog, který má ten nejhezčí design
Ja zbožňujem dizajn Inspiration aka Indigo Watermelon - celý vzhľad je taký zlatý a premyslený do posledného písmenka :) a ešte aj keď články stoja za to, no radosť. 

Tiež sa roztápam pri pohľade na TB-G - ach aj ja si musím vymyslieť niečo s overlays



2. Blog, u kterého bychom se neměli nechat odradit designem

Taký ani moc nepoznám. :D A nechcem nikoho uraziť.
3. Blog s nejlepšími fotografiemi

Najkrajšie fotky by som povedala, že má The Valerine  - na jej blog sa určite mrknite, osobne mám najradšej jej photobooky. 

4. Blog, kde se vždycky pobavíte
Najviac sa zasmejem, a vždy na tomto Tumblr blogu : http://damn-funny.tumblr.com

5. Bloger/ka, co píše výborné recenze na knížky
V tejto oblasti úplne najviac môžem The Literature Empire na všetky také články o knihách. Ale na recenzie mám špeci Never Trust a Duck. Tiež, čo by som bola za kamarátku keby som nespomenula blog môjho kamoš :D Book Lovers

6. Blogerka s nejlepšími články o kosmetice
Ja nie som zaťažená na kozmetiku :D Tak Vám aspoň odporučím jeden perfektný fashion blog :3 The World by Cornelia

7. Blog, který zachutná - doslova
Teraz som závislá na plnenej cukete od Kristý. Proste topková mňamka :3

8. Blog, kde je zkrátka vidět talent
Ja sa neviem rozhodnúť, či MonushWonderfulLife má talent na DIY alebo viac na písanie, alebo na fotenie. Jej články sa dobre čítajú aj sa na ne dobre pozerá 

9. Blog, který se prostě nenechá strhnout davem
Ako najoriginálnejší by som označila Daydreaming. Ja som si tento blog vážne obľúbila. Obidve autorky majú tak netypické názory. Napríklad pred tým než zomrú, nechcú navštíviť Paríž alebo tak - majú svoje, oveľa zaujímavejšie miesta. Ak už nie na iný, aspoň sem sa musíte mrknúť. 

10. Blog, který možná není příliš známý, ale je stoprocentně stojí za pozornost
Na túto novinku sa teším! >> Simple as fuck

11. Blog toho senza děvčete, které vymyslelo tento tag
http://imanence.blogspot.cz <3 Ešte  raz... a ďakujem za tvoje tagy - sú proste naj :) 

12. Bloger/ka, který/á by tohle taky měla vyplnit
Strane rada by som si tento tag prečítala od Two blogging girls  a aj od Daydreaming. (lebo by som strašne rada vedela čo čítajú ony!) :)

Toto by bol môj prvý tag. Aspoň som Vám priblížila moje naj a nejaké odporučila. Aj tak som si potrebovala spraviť poriadok v zozname sledovaných blogov. 

14 komentárov:

  1. Výbornej článek! :) Pro milovníky žůžové a modré pozvánka ke mně :) www.kokosovakulicka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super Tag! :) Moc se mi to líbí http://gabrieless.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ĎAKUJEME! Veľmi si to vážime. Sme radi, že sa ľuďom zatiaľ blog páči. Ďakujeme za podporu. <3
    SIMPLE AS FUCK

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pěkný TAG :):D
    kdyby jsi měla chvilku, byla bych ráda, kdyby si se podívala na můj blog a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :))
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, moc děkuji, že jsi mě tu zmínila! :-) jinak skvělý článek! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsem moc ráda, že se ti mé tagy líbí. :) A děkuji za zapojení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný Tag, asi ho udělám taky, dlouho mě žádný jiný nezaujal. Na blogy se určitě mrknu :)
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Povedený TAG! :) Možná ho taky udělám. :)
    http://levandulovakomnata.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow, fakt super TAG! :) Opravdu úžasný článek.

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem za možnosť ukázať aj svoje obľúbené blogy a za zmienku v tomto tagu! Určite urobím tento TAG tiež, je zaujímavý. Naozaj ďakujeme za zmienku, veľa to pre nás znamená. :)
    Charlotte, http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť