pondelok 13. júla 2015

QUOTES | alebo Čo ma núti milovať Willa?

Ahojte,
v poslednej dobe som nehorázne závislá na citátoch a hláškach. Či už sú citáty smutné, romantické a hlášky vtipné alebo srdcervúce, vždy nájdem nejakú, čo práve vyjadruje moju náladu - alebo sa s ňou stotožňujem. Strašne moc ich mám popísaných po zošitoch, na rôznych papieroch, v denníčku aj na stene.
Keďže by som z tohoto nápadu chcela rozvinúť dlhšiu sériu (pretože hlášok a citátov mám nekonečno), tak som sa rozhodla, že pri každej časti (ak sa to uchytí) budem postupovať kategoricky a vždy vyberiem len dva typy citátov.
Pre dnešok som si vybrala citáty o knihách (moja srdcovka) a tiež love citáty (preto, lebo tie má rád každý a tých mám najviac.)
Rozdelím to na 6 citátov o knihách a 6 o láske :


Akurát by som sa chcela ospravedlniť, že väčšina citátov bude v anj. Som zástancom toho, že preklad nevystihne pointu až tak dobre  akoby mal. Určite poznáte to, keď niečo v angličtine poviete a znie to skvele - aj to dáva zmysel - ale ako náhle to preložíte už to nie je ani vtipné a ani to nemá pointu napríklad. 

Upozorňujem, že pravdepodobne najviac ich bude z The Mortal Instruments a The Infernal Devices. Čo narobím s tým, že Will má také krásne repliky a Jace tak úžasne vyznáva lásku...

Začala by som s tou knižnou polovičkou :3

*Život je kniha a v nej sú ešte stovky stránok, ktoré som neprečítal* Tento citát ešte aj pokračoval že: "I would read them together with you, as many as I can before I die."
*Prečítal by som si ich s tebou, toľko koľko len môžem kým nezomriem*
-Cassandra Clare 

Clockwork Angel by Cassandra Clare.
Tento zbožňujem, je asi môj najobľúbenejší.





















*Knihy s zrkadlá:vidíš v nich iba to, čo si mal vždy vo svojom vnútri.*
*Niekedy čítaš knihu, ktorá je tak špeciálna, že ju chceš
nosiť so sebou aj mesiace po tom čo si ju dočítal,
len aby si ju mal blízko pri sebe. *


*Medzi stránkami knihy je
 skvelé miesto pre bytie*





























A teraz sa dostávame k časti s love citátmi. Niektoré sú z Vampire Academy a iné sú len náhodne nájdené (ale aj tak dobré :) )


*Mysli si čo chceš, rob  si čo chceš, ja ťa budem jednoducho milovať aj keď je to beznádejné.*Adrian <3
*Si to najkrajšie stvorenie aké som kedy videl chodiť po tejto zemi. Nemáš ani tušenia aká krásna si alebo ako jasne žiariš. *
*Nemiloval si ju. Iba si nechcel byť sám. Alebo možno, možno ti ona len zdvíhala ego.
Alebo, alebo možno ti dávala pocit, že tvoj mizerný život má cenu, ale nemiloval si ju.
Pretože neničíš ľudí, ktorých miluješ.*
-Aj keď je to nedoslovný preklad je to fakt krásne a smutné. 
*Kašlať na motýle, cítim celú zoo keď som s tebou.*
*Nie, ešte som mu nezlomila srdce, iba som svoje roztrhla vo dvoje.*

*Každé srdce má svoju melódiu. 
Ty poznáš moju.
Rozumieš mojej hudbe.*

*Neboj sa, malá dampírka. Môžeš byť obklopená mrakmi
ale pre mňa budeš vždy ako slnečné lúče.*
-Adrian Ivashkov, VA


To by bolo :) Dúfam, že vás niektoré inšpirovali, pomohli alebo sa aspoň páčili. Nechajte koment, či chcete aj ďalšie časti - po prípade komentujte vaše obľúbené :) budem rada. 
Čo si o citátoch celkovo myslíte? 
Pomáhajú vám niekedy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára