pondelok 29. júna 2015

GAME | alebo čo mi skrslo v hlave?

Asi týždeň späť sa mi v hlave objavil nápad na príbeh. Napísala som prvých päť strán a ďalej sa k písaniu nemôžem dokopať. Preto som sa rozhodla, že ho zavesím sem (aspoň kúsok) ak budete chcieť a ak sa vám bude námet páčiť tak komentujte! Dokopte ma k písaniu.
Pre začiatok som v krátkosti chcela vystihnúť príbeh:

GAME
Život vo svete smotánky, večierky, plesy, alkohol, láska, nenávisť a peniaze na prvom mieste. Abigale Wellsová je sedemnásťročná dcéra ropného magnáta a bývalej modelky, a svet má ako na dlani. Byť jednou s kráľovien školy ale nemusí byť vždy potešenie. Monarchia nikdy nebola viac na pokraji zrútenia. Pád sa blíži a boj o trón sa začína. Minulosť nadobúda väčšiu hodnotu než kedykoľvek predtým. Intrigy sa stávajú populárnejšími a neexistuje už nikto kto by nehral aspoň na dve strany. Čím ďalej tým viac Abigale nevie rozlíšiť lásku od nenávisti. Je ťažké nájsť pravú tvár vo svete kde sa všetci skrývajú pod maskami a peniaze sú ich najväčšou ochranou.  Všetko má svoju daň, a to platí dokonca aj pre kráľovné. Je len malý krok od nenávisti ku láske a naspäť.



2 komentáre:

  1. Námet vyzerá zaujímavo. No spomínala si, že si nápad dostala len nedávno, možno sa v písaní nevieš pohnúť ďalej preto, lebo nápad "nevyzrel". Alebo ako by som to nazvala. Mne keď napadne nový príbeh a idem ho hneď začať písať, lebo sa mi zdá vážne úplne brutálne super, je na koniec totálne na prd a seknem s ním asi po troch stranách, lebo si uvedomím, že nemám premyslené postavy, poriadnu zápletku ani detaily - proste nič. Väčšinou je pre mňa písanie oveľa ľahšie až po pár mesiacov a dovtedy si len zapisujem nápady a myšlienky.

    lyn-von-nightlight.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nejako to ešte musím dať do kopy a celé si to premyslieť a usporiadať :)

      Odstrániť