pondelok 29. júna 2015

WELCOME!

Ahojte.
Toto je môj úplne prvý príspevok, tak nečakajte nejakú hlbšiu pointu. 
Začať sa dá asi jedine od začiatku. Volám sa Natalie (alebo teda Natália). Celý môj blog vznikol s tým, že sa potrebujem vykecať - anonymne. Ďalším dôvodom bolo, že osobne si myslím, že som umelecký človek. Čítanie, kreslenie, moje príbehy, básničky a samozrejme fotografovanie. Môj foťáčik, síce je starší, je stále schopný spraviť krásne fotky. Myslím, že nie je až také umenie spraviť fotku s najnovším Nikonom - to vie aj môj mladší brat (10) a vyzerá to umelecky.
Mávam chvíle, keď mi v hlave len šialene blúdia námety, obrázky, rýmy a potrebujem ich niekam napísať. Preto myslím, že ma blogovanie bude baviť. Blog nie je špecializovaný na nič konkrétne, akurát na všetky tieto umelecké somarinky. Dúfam, že aj váš bude tento môj výstrelok baviť.

Len tak na navnadenie vám sem dávam pár mojich starších fotografií (áno, najradšej mám slnko, u nás na poli sa skvele fotí) :














2 komentáre:

  1. Tie fotky so Slnkom vyzerajú super! Tiež mám na blogu článok o západe Slnka a o tom, ako by sme si tieto krásne momenty, čo nám príroda ponúka, mali vážiť. Môžeš naň pozrieť, možno sa ti bude páčiť. Tvoj blog vyzerá zatiaľ zaujímavo, určite sa tu stavím častejšie, aby som sa naň mrkla.
    Len si dávaj pozor na maličké chyby - čiarky sú v poriadku, ale slovko "anonymne" sa píše s tvrdým y a posledná poznámka, kde sa nachádza dvojbodka - nemá tam byť pred dvojbodkou medzera. :) Inak je to naozaj fajn článok. :)
    Charlotte, http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za opravu :) ešte na sebe musím zamakať

      Odstrániť